FAB Design Lamborghini Aventador

1

Förlåt om jag tröttar ut er med mina Lamborghinis. Men det råkar vara en väldigt händelserik tid just nu. Det senaste är att det Schweiziska tuningföretaget FAB Design verkar jobba på sin version av Lamborghini Aventador. Misstankarna sprider sig på nätet efter en läckt bild på en ritad Aventador med ett minst sagt rått kitt på. Ritningen sägs komma direkt från FAB Design. 

I dagsläget vet ingen om det är ett förslag eller en mer färdigställd version. FAB Design för er som inte känner till det är ett företag som sysslar med extrema kitt till lyx och superbilar. Tidigare har man varit på Mercedes-bilar, Porschar, McLaren-bilar och så vidare. Nu verkar man alltså försöka förädla Lamborghini Aventador. Än är det omöjligt att gå in på detaljer. Men ritningen visar en bil jag tycker ser riktigt grym ut. Personligen är väl FAB Design inte någon favorit inom tuning. Ska jag vara brutalt ärlig så är flera av deras verk riktigt fula. Men en FAB Design Aventador kanske är ett undantag! Förhoppningsvis är man lika vild med trim som man varit med bilens yttre. Då har vi en vansinnigt grym tuningbil att se fram emot.

Någon premiär är oklar eftersom inget mer än denna bilden finns än. Men jag är riktigt sugen på att se hur FAB Design tacklar den redan från grunden råa Aventador.

